12.08.2009

Лиене


Започнах нов живот в България! Сбогувах се със семейството си и приятелите в Латвия, защото дойдох тук. Тук съм, за да подам ръка на дете. Аз обичам България, Видин! Аз обичам планините и природат. Понякога аз се чувствам аз се чувствам като пред пропаст.
Зодията ми е Близнаци, защото моят рожден ден е на 26-ти май. И аз ще празнувам в България моят рожден ден през 2010 г.
I started a new life in Bulgaria! I said good- bye to my family and friends in Latvia, because I came here. Im here, to give my hand to kids. I love Bulgaria and Vidin. I love mountains and nature. But sometimes I feel like siting on brink.
My horoscope sign is Twins, because my birthday is 26th of May. on 2010. year Im going to celebrate in Bulgaria.
Es sāku jaunu dzīvi Bulgārijā. Es atvadījos no savas ģimenes un draugiem Latvijā, lai būtu šiet. Esmu šiet, lai padotu bērniem roku. Es mīlu Bulgāriju un Vidinu. Es mīlu kalnus un dabu. Bet dažreiz es jūtos, kā sēžot uz kraujas malas. Pēc horoskopa esmu Dvīnis, tādēļ ka mana dzimšanas diena ir 26.maijā. 2010. gadā dzimšanas dienu svinēšu Bulgārijā.

No comments:

Post a Comment